Turoperator
Kömək
Bağla
Toggle Menu
Mövzular
Səhifələr
Qeydlər
Axtarış
Seçilənlər
Statistika
Mövzular
Təlim nəticəsi 1: Turizm firmasının yaradılmasının ilkin şərtlərini bilir
1.1.1. Təhlükəsizlik qaydalarını sadalayır
1.2.1. Turizm firmasının fəaliyyətə başlamasında həyata keçirilən mərhələləri müəyyən edir
1.3.1. Turizm müəssisində sənədləşmənin rolunu qeyd edir
1.4.1. Turizm məhsulunun satış kanallarını sayır
1.5.1. Turizm məhsullarının satışında vasitəçiləri seçir
1.6. Tələbələr üçün fəaliyyətlər
1.7. Qiymətləndirmə
Təlim nəticəsi 2: Turoperatorun iş fəaliyyəti haqqında ümumi məlumatı bilir
2.1.1. Turoperatorun əsas funksiyalarını sadalayır
2.2.1. Turoperatorun fəaliyyətinin əsas istiqamətlərini qeyd edir
2.3.1. Turoperatorun yerləşdirmə obyektləri ilə işin düzgün qurulmasından danışır
2.4.1. Turoperatorun qidalanma müəssisələri ilə bağladığı müqavilə şərtlərini sayır
2.5.1. Turoperatorun nəqliyyat müəssisələri arasındakı iş birliyini müəyyən edir
2.6.1. Tələbələr üçün fəaliyyətlər
2.7. Qiymətləndirmə
Təlim nəticəsi 3: Turist marşrutlarının təsnifatını bilir və tur hazırlamağı bacarır
3.1.1. Azərbaycan Respublikasında fəaliyyət göstərən turist maşrutlarının istiqamətlərini sadalayır
3.2.1. Tur zamanı göstərilən xidmətləri və tur hazırlanmasını nümayiş etdirir
3.3.1. Turizm məhsulunun yaradılmasında xidmət dərəcələrini vurğulayır
3.4.1. Xidmət paketinin formalarındaninklüziv və sifarişli turları hazırlayır
3.5.1. Turun formalaşdırılmasındakı sənədləri sadalayır
3.6.1. Turun qiymətini hesablayır
3.7. Tələbələr üçün fəaliyyətlər
3.8. Qiymətləndirmə
Təlim nəticəsi 4. Turizimdə rəsmiyyətçilik formalarını bilir və tətbiq etməyi bacarır
4.1.1. Turist rəsmiyyətçiliyinin qaydalarını müəyyən edir
4.2.1. Vizanın növlərini və turistə viza almağın yollarını nümayiş etdirir
4.3.1. Gömrük rəsmiyyətçiliyinin əsas məqsədini vurğulayır
4.4.1. Tibbi rəsmiyyətçiliyin əhəmiyyətini məruzə edir
4.5. Tələbələr üçün fəaliyyətlər
4.6. Qiymətləndirmə
Təlim nəticəsi 5. Turizmin təşkilində marketinqi bilir və turizm məhsullarının satışını bacarır
5.1.1. Turizm marketinq sahəsində zəruri bilikləri sadalayır
5.2.1. Turizm məhsullarının formalaşma strategiyasını müəyyən edir
5.3.1. Turoperatorun fəaliyyətində qiymət strategiyasının zəruriliyini qeyd edir
5.4.1. Fərdi satışların əhəmiyyətini vurğulayır
5.5.1. Turizm məhsullarının satışında reklamın rolunu göstərir
5.6. Tələbələr üçün fəaliyyətlər
5.7. Qiymətləndirmə
Ədəbiyyat
Səhifələr
1. səhifə
2. səhifə
3. səhifə
4. səhifə
5. səhifə
6. səhifə
7. səhifə
8. səhifə
9. səhifə
10. səhifə
11. səhifə
12. səhifə
13. səhifə
14. səhifə
15. səhifə
16. səhifə
17. səhifə
18. səhifə
19. səhifə
20. səhifə
21. səhifə
22. səhifə
23. səhifə
24. səhifə
25. səhifə
26. səhifə
27. səhifə
28. səhifə
29. səhifə
30. səhifə
31. səhifə
32. səhifə
33. səhifə
34. səhifə
35. səhifə
36. səhifə
37. səhifə
38. səhifə
39. səhifə
40. səhifə
41. səhifə
42. səhifə
43. səhifə
44. səhifə
45. səhifə
46. səhifə
47. səhifə
48. səhifə
49. səhifə
50. səhifə
51. səhifə
52. səhifə
Qeyd et
axtar
Seçilənlər
Seçilənlərə əlavə et
Statistika
Cəmi səhifə sayısı : 52
Baxılan səhifələrin sayısı :
Bu funksiyadan istifadə etmək üçün qeydiyyatdan keçməlisiniz.
Baxılmamış səhifələrin sayısı :
Bu funksiyadan istifadə etmək üçün qeydiyyatdan keçməlisiniz.
Cəmi səhifə 52
Prev Page
Next Page